De Atlas
Contact
De Atlas
Chico Mendesring 821
3315 WX Dordrecht
088 405 61 23
deatlas@yuliusonderwijs.nl
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 16.00 uur.
Op 1 minuut loopafstand is een bushalte. Je kan bij deze locatie gratis parkeren.
Uw kind ziek melden
Uw kind ziek melden kan tot 8.30 uur via de groepstelefoon van uw kind of via telefoonnummer 088 405 61 23. Vermeld hierbij de groep waarin uw kind zit.
Wijzigingen doorgeven
Als u verhuist of als er een andere wijziging is (bijvoorbeeld een ander e-mailadres of andere huisarts), vragen wij u dit aan ons door te geven via deatlas@yuliusonderwijs.nl.
Nieuwe leerling
Hier kunt u lezen hoe u uw zoon/dochter kunt aanmelden voor plaatsing op De Atlas.
Yulius
Luistert!
Meedenken
Wilt u met ons meedenken over het onderwijs aan uw kind? Dan is de medezeggenschapsraad (MR) of de ouderklankbordgroep wellicht iets voor u! Lees meer over de MR en ouderklankbordgroepen.
Vertrouwenspersoon
Loopt u ergens tegen aan wat u moeilijk vindt of niet wil bespreken met de leerkracht en/of directie dan kunt u dit bespreken met met de vertrouwenspersoon. Zij is onafhankelijk en biedt hulp. Thema´s waarbij u haar bijvoorbeeld kunt benaderen zijn pesten, ongewenste intimiteiten, discriminatie, agressie, machtsmisbruik en geweld op school.
Lees meer over de vertrouwenspersoon.
Een klacht indienen
We doen ons best om leerlingen, ouders en andere betrokkenen zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Wij vinden het prettig als u dit laat weten, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Bespreek uw klacht bij voorkeur rechtstreeks met de betreffende medewerker of de schooldirecteur. Zij staan open voor een gesprek. Komt u er samen niet uit? Neem dan contact op met onze klachtenfunctionaris via klachten@yulius.nl.
Lees meer over een klacht indienen.
De klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris biedt hulp als u een klacht heeft. De klachtenfunctionaris helpt bijvoorbeeld bij klachten over het onderwijs, ongewenst gedrag of uw privacy. Samen met u en eventueel andere betrokken partijen bekijkt de klachtenfunctionaris of er een oplossing mogelijk is. Indien nodig betrekt de klachtenfunctionaris de schooldirecteur of directie Onderwijs bij het proces.
Komt u er echt niet uit? Dan kan de klachtenfunctionaris u helpen bij het indienen van een klacht bij de klachtencommissie. De klachtenfunctionaris is onafhankelijk.
Yulius Onderwijs
Contact
Bovenschoolse backoffice
Burgemeester de Raadtsingel 93C
Postbus 1001
3300 BA Dordrecht
088 – 405 19 20
(bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.00 uur)
aanmelden@yuliusonderwijs.nl
www.yulius.nl/onderwijs